26 Haziran 2013 Çarşamba

BASLANGIÇ *-,-*

                   

                         

       Merhaba
  
       Bu benim ilk yazım ve nasıl başlayacağımı  nasıl bir konu ile giriş yapacağımı        bilemedim şöyle söyleyebilirim farklı şeylere  farklı alanlara  atlayıp yer edinebilmeyi seviyorum neler  paylaşacağımı zaman  gösterecek inşallah Güzel şeyler olur :)

Ben 17 yaşındayım 2-3 sene öncesinde sevgili babam sayesinde Grafikerlik Tasarım işi üzerine kurslara gittim ve kendimi geliştirdim. Farklı şeyler yapmak Denemek oluşturduğum tasarıyı ortaya koymak kısacası Güzel şeyler yapabilmek ve bunu benim gibi farklılık isteyen insanlarla paylaşmak istiyorum Bakalım Neler yapabileceğim ♥ 



1 yorum:

  1. Allah yolunu açık etsin inşallah güzel arkadaşım..:))
    Eminim çok cici şeyler yapacaksın. Bu işler inat edip üstüne düştükçe oluyor..
    Bekliyorum güzel çalışmalarını..:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil